למה חשוב לבחור קייטרינג חלבי כשר?

על החשיבות שבבחירת קייטרינג חלבי כשר נאמרו כבר לא מעט מילים, וכעת אנו מעוניינים לרחיב על כך. החשיבות שבבחירת קייטרינג חלבי כשר היא עצומה משום שהאורחים שלכם, במיוחד באירועי ענק, הם אנשים שאינכם יכולים באמת לעקוב אחר הדרישות שלהם. מה שבטוח הוא שיש בישראל יותר שומרי מסורת ומכבדי דת משה וישראל מאשר אנשים שרואים את עצמם כמי שהולכים נגד הדת. זה מתבטא גם במאכלים, ויתרה מכך. זה מתבטא גם בתוך תיבור האפיקורוסים. אתם יודעים כמה ישראלים בעלי השקפה אתאיסטית וחסרת אמונה שומרים את יום כיפור ומפרידים בשר מחלב? הם לא עושים את זה מדין תורה, אלא בשל רצונם "להשתלב בקרב גוברין יהודיין" כפי שנאמר במקורותינו, או במילים אחרות: הם לא רוצים להיות שונים מהחברה. לכן, יש יותר סיכוי שהמוזמנים יאכלו בקייטרינג אם הוא כשר מאשר שהם יאכלו תפריט שאינו כשר.
כיצד נוודא שהקייטרינג כשר על פי שביעות רצונו של רוב הציבור?
יש לוודא שהקייטרינג כשר ומתבסס גם על תעודת כשרות שניתנת מרבנות האיזור. ישנן חברות הסעדה עם תעודת כשרות מקומית של רבנות העיר וישנן חבחרות בהן הכשרות היא כשרות של הבד"צ. חשוב לבחור בחברה המספקת שירותי כשרות על פי עיקר ציבור המוזמנים על מנת להגדיל את הסיכוי שכולם יאכלו ותהיה תמורה לשירות הקייטרינג שאתם עומדים להתחייב אליו.
 
 
למה חשוב לשים לב כאשר מזמינים קייטרינג חלבי כשר?
חשוב להקפיד לבדוק שהקייטרינג מצויד באישור מכירת מזון ממשרד הבריאות, ושהוא מצויד במיני מזונות שאתם רואים ככשרים, על פי רמות החומרה שלכם. אם, למשל, אתם סבורים שדגים וחלב זה לא כשר, אל תקחו קייטרינג המשלב דגים במנות שלו, ואם זו סוגייה שאינה אקוטית בעיניכם בגדר כזה ראה וקדש ואתם אוהבים דגים, שכרו את שירותיה של אותה חברה.
 
קייטרינג כשר מספק לכם מקסימום הצלחה באירוע שלכם
קייטרינג כשר גורם לכך שתסופק לכם מקסימום הצלחה באירוע, הסועדים ילכו שבי אחר המאכלים שלכם ולא ישאירו מגשים מלאים, והתפעול של הקייטרינג ייצא לדרך על פח המתוכנן. מי שבאמת מעוניין להצליח בהזמנת הקייטרינג שלו יזמין אותו כשר.

אודות המחבר

השארת תגובה