קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

אם גם אתם שואפים להגיע לאירוע הבא שלכם כשהוא בשיא שלו, אתם צריכים שירותי הסעדה, או בלעז – קייטרינג ברמה חסרת פשרות. אצלנו מספקים מנות חלביות גורמה לכל ארוחה, בכל סוגי האירועים.
קייטרינג ארוחות שלמות
קייטרינג המספק שירות לחתונות ואירועים משפחתיים גדולים אחרים כמו אירועי מצווה ובריתות. קייטרינג זה מספק לציבור 3 ארוחות, מתאבנים, מנות עיקריות וקינוחים. קייטרינג חלבי לאירועים קטנים מנגיש לאורחים מנות חלביות שונות ממבחר המטבח החלבי, הכוללות מאכלי ביצים, עוגות גבינה, מטבלי גבינה וסלטים עם רטבים עשירים ומפנקים – מכל הסוגים.
קייטרינג מגשי כיבוד
הקייטרינג מתאים לאירועים קטנים יותר כמו מסיבות אירוסין, מפגשים קטנים בין חברים וקרובי משפחה. בדרך כלל, אירועים אלו מתקיימים לפרקי זמן קצרים מאד, שלא מאפשרים ולא מצדיקים הטמעה של כל ארוחות הקייטרינג. על כן, מתאמים זמן ידוע מראש ובו מנגישים לקהל כיבוד ומאכלים קלים ממגשים. ניתן לקבל את השירות באמצעות מלצרים, הגשה עצמית או עובדי קייטרינג שיחכו לסועדים שלכם בדוכנים.
 
 
קייטרינג ממבחר תפריטים
בכל סוג של ארוחה שתבחרו, אנו נספק לכם אפשרויות בחירה מרובות מתפריטים עם פריטי מזון לא מעטים, ומגוונים מאד. אנו נספק לכם פריטי מזון חלביים לצד מאכלי דגים וביצים, ומבחר עשיר של קינוחים. ניתן לשלב בין מאכלים מתפריטים מסוימים למאכלים מתפריטים אחרים ולהרכיב קומבינציית ארוחה מושלמת ומותאמת אישית לך ולאירוע שלך.
קייטרינג מגוון ומקורי הגורם לאורחים לא להישאר אדישים
המאכלים החלביים שלנו אינם רק מאכלים ידועים ומוכרים. חלק ניכר מרשימת הפריטים שלנו מורכב ממאכלים מקוריים שהומצאו על ידנו, אשר יגרמו לסועדים גם להרגיש את טעמו המופלא של מאכל חלבי וגם להתפעל מהצורה והדרך בה הוא מוגש. יש למה לחכות!
מחירים מיוחדים לכל האירועים
בואו ליהנות משירותי הסעדה ייחודיים במחירים מפנקים. אנו נספק לכם את כל מה שהאירוע שלכם צריך במחירים חסרי תקדים. אנו נספק את הקונטיינרים והמזון עצמו, ונעבה את דוכני מקום האירוע במיטב ציוד הקייטרינג המתקדם ביותר ובינו ציוד חלוקה, שימור בחימום או בקירור וכפות איכותיות לחלוקת רטבים. 
יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו בנושא קייטרינג חלבי לאירועים קטנים!

אודות המחבר

השארת תגובה