קייטרינג חלבי לאירועים פרטיים

מעוניינים בשירות קייטרינג חסר פשרות לכל סוגי האירועים? אנו ממליצים על קייטרינג חלבי לחתונה ואירועים פרטיים. הקייטרינג ייקח אתכם אל מחוזות אחרים לחלוטין בכל נושא ההסעדה: שירות מפנק, מאכלים טעימים במבחר רב, ואמצעי הגשה מגוונים כמו מגשי כיבוד, דוכנים ומלצרים בעלי תודעת שירות גבוהה מאד.
 
מנוסים בקייטרינג לחתונות וכל סוגי האירועים
אנו משמשים כחברת קייטרינג גם בחתונות וגם באירועים פרטיים קטנים ובינוניים. אנו מעניקים שירות לחברות ועסקים, משפחות, בר מצוות, בנות מצווה, בריתות ועוד. אנו יכולים לפגוש אתכם בכל מקום בו האירוע יתקיים, מהג'ימבורי ועד אולם הבוטיק או גן האירועים.
 
מבחר אדיר של תפריטים יוקרתיים
ניתן לבחור תפריטים חמים וקרים, קינוחים ומתאבנים וכמובן לשלב בין התפריטים. יש לנו קומבינציות לארוחות שלמות המתבססות על 3 דרגים של מנות, מתאבנים, עיקריות וקינוחים, לצד תכניות להגשת מנה אחת באירוע קצר מועד.
 
 
מאכלים מקוריים ומגוונים
אנו מספקים לסועדים שלנו מבחר גדול של מאכלי בוטיק מסלטים ועד קינוחים כולל מנות עיקריות. אנו מספקים מנות ידועות שראיתם בחברות אחרות לצד מנות מקוריות פרי הגייתנו ופרי הפיתוח של השפים שלנו. השילוב שלהן ייצור תחושה מוכרת באירוע לצד חידודו עם מאכלים שטרם נראו, ובעלי טעם ייחודי. בואו לנסות אירוע מגוון המבוסס על מאכלי מסוגים שונים.
 
בונים תכנית הגשה מפורטת עבורכם
ניתן להתחיל משירות בדוכנים ולהמשיך בשירות מלצרים, להגיש עצמית את הארוחה כולה או לבסס את כולה על הגשה של המלצרים. אתם קובעים, ואנו כמובן נעשה את הטוב ביותר עבורכם בכל תחום. ההמלצה שלנו היא להתחיל עם מתאבנים בהגשה עצמית ולהמשיך עם מנות ביניים שיוגשו על ידי עובדי דוכנים בדוכנים. לאחר מכן בסוף הארוחה ניתן לעבור לשולחנות עם הגשה של מלצרים.
 
עלויות
הקייטרינג מתומחר זול ומכיל בתוכו את כל מה שאתם צריכים לאירוע הבוטיק שלכם. השירות מבוסס על מגוון רחב של מאכלים טעימים במיוחד, במחיר נגיש שיכול לאפשר לכל אדם ליזום ארוחת קייטרינג באירוע. האיכות של השירות תמיד נשמרת ברמה גבוהה במיוחד לטובת יזם האירוע וסועדיו.
 
יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו בנושא קייטרינג חלבי לחתונה ואירועים פרטיים!

אודות המחבר

השארת תגובה