טיפים לבחירת קייטרינג חלבי איכותי

אם גם אתם מתעניינים בבחירת חברת קייטרינג כשרה לאירועים, אנו מספקים את עיקר הטיפים החשובים בנושא, שימנעו מסיחים ויאפשרו לכם להגיע לקייטרינג המועדף ביותר עבור האירוע שלכם, אורחיו ואופיו הכללי.

טיפ מס' 1 – ודא באיזו כשרות מדובר
יש כשרות של רבני ערים ללא חתימה של הבד"צ, יש כשרות של רבני ערים עם חתימה של הבד"צ ויש כשרות שניתנת מהבד"צ ישירות. האחרונות מחמירות יותר מהראשונות משום שכשרות עם בד"צ – זה אומר שבית הדין לצדק אישר את הכשרות, וזו הסמכות הכי מחמירה. מדוע? משום שזו הסמכות השיפוטית של הרבנות הראשית, בה יושב הפלג החרדי. כשרות של רבני עיר היא תעודה שמסמיכה את המאכלים ככשרים בשל כך שהם מפרידים בשר מחלב, אך ידוע כי הבדיקות של הבד"צ מחמירות יותר, וחלק ניכר מציבור שומרי המסורת, שלא לדבר על דתיים בפועל, יעדיף כשרות בד"צ. קחו זאת בחשבון.

טיפ מס' 2 – בחרו בתעודת הכשרות הרלוונטית לציבור האורחים שלכם
אם רוב האורחים שלכם כלל לא דתיים, והכשרות חשובה בעיקר לכם ולקומץ חברים, ניתן לבחור בתעודת כשרות מקומית של רבנות עיר. אם מדור באירוע שעיקר מוזמניו הם מסורתיים ודתיים, מומלץ להסתמך על קייטרינג בד"צ עם תעודה של הבד"צ. כמו כן, יש לבדוק במקרה כזה שהוא מחדש אותה מדי תקופה ושהיא תמיד עדכנית ומגנה עליו מפני אי היותו כשר.
 
 
טיפ מס' 3 – בחרו בסוג הארוחה הרלוונטי לכם ביותר
באירוע גדול הסוג הכי רלוונטי יהיה 3 מנות, מתאבנים, עיקרית ואחרונה. באירוע קטן או זעיר ניתן להסתפק בהגשת אחת מהנדבכים, לרוב מתאבנים לבד או קינוחים לבד, מטעמי זמן וחוסר תוכן מספק באירוע. לדוגמה, מסיבת אירוסין קצרה, בריתות קצרות מועד וכד'.

טיפ מס' 4 – בחרו בדרך ההגשה האולטימטיבית עבורכם
ניתן להגיש באמצעות מגשי כיבוד לאירועים, ניתן להגיש באמצעות מלצרים, ניתן להציב דיילים בדוכנים וניתן לגרום לאי התערבות של צוות הקייטרינג כלל, למעט הרכבת הדוכנים, וההגשה תהיה הגשה עצמית שלכם. אנו ממליצים לגבות את הדוכנים בדיילים שלנו אם מדובר במזון שחלוקתו מסוכנת ומצריכה שימוש בסכין, או אם יש מחסור בפריט מזון מסוים ויש לקצוב אותו. 

אודות המחבר

השארת תגובה