טיפים למציאת קייטרינג חלבי לאירוע עסקי

קייטרינג טוב מצריך 2 תכונות עיקריות ועוד אחת שמאד מומלץ שתתקיים אף היא: הוא צריך להיות מנוהל על ידי שפים יצירתיים ומנוסים. הוא צריך להיות ניחן בתודעת שירות אמתית, כזו שנוגעת בכל אורח ואורחת, ולא לתת תחושה של מסעדת שף רמת דרג בעיר הגדולה. בנוסף, מאד מומלץ שיהיו המלצות חמות מלקוחות פרטיים, מוסדיים וועדי עובדים!
 
טיפ מס' 1 – ודאו כי המוצרים החלביים מסומנים ככאלה
לדעתנו, אין טעם להסתפק בסימון כתוב: יש לוודא שהמלצרים והמנהלים שפוגשים את האורחים באירוע שלכם מזהירים אותם שמדובר במאכלים חלביים. מדוע צריך להזהיר? משום שלצד העובדה שחלב זה משקה טעים וחומר מזין להכנת מזון, הוא עלול להיות מאד מסוכן לחלק נכבד מהאורחים שלכם, אלה שרגישים ללקטוז, שהוא אחד הרכיבים המרכזיים בתערובת חלב. שתיית חלב לא מודעת מצד אלו הרגישים ללקטוז עשויה להסתיים באשפוזם לתקופה ארוכה, ולעתים אף במותם. לכן, ודאו שהחל מסלט המכיל מיונז ועד לפודינג השוקולד בסיום הארוחה – האורחים יידעו מה מכיל חלב ומה לא, וכך – הרגישים אליו יוכלו להזמין מעט אוכל מבלי להסתכן.
 
טיפ מס' 2 – מומלץ להכין תפריט לא חלבי למי שאינו יכול לצרוך חלב
לרוב, לא יהיו אלה סועדים שומרי כשרות, משום שסועד שבאמת שומר עליה כהלכתה לא יטעם בכלל מוצרים שבושלו בסירים ומחבתות חלביות. מי שלא צורך חלב בהגדרה הם או סועדים טבעוניים או סועדים הסובלים מרגישות לחלב, אשר נמצאים בסיכון בעת צריכתו. עבורם מאד מומלץ להכין מנות אלטרנטיביות על בסיס פרי, ירק וקטניות, ואם מעוניינים במוצר דמוי שוקולד שאינו חלבי ניתן להשתמש בנוגט.
 
טיפ מס' 3 – מומלץ להתכונן לאירוע היטב, ולבחור את סוג מוצרי החלב המבוקש לכם
כאשר סועדים ארוחה חלבית בקייטרינג ניתן להתבסס בעיקר על שוקולד או על גבינות. אם אתם באמת חושקים באירוע מפנק בהתאמה אישית – תכננו את הארוחות המרכזיות בו, שבו עם צוות הקייטרינג, ובדקו אלו מנות מומלצות ישנן בכל מרכיב בסעודה שאתם מתכננים. קייטרינג חלבי איכותי יכין מנות מקוריות, בעלות מראה חדיש וטעם משובח.
 
להמלצה על מנות לארוחה בקייטרינג חלבי – פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם!

אודות המחבר

השארת תגובה