איך לבחור קייטרינג חלבי

אם גם אתם מעוניינים לבחור קייטרינג חלבי לאירועי הבוטיק שלכם, לנו יש את הכלים לסייע לכם להחליט ובגדול. אנו בעצמנו שירות קייטרינג מבוקש, אך לפני שנדבר על עצמנו, ברצוננו להדריך אתכם ברמה הכללית כיצד מומלץ לבחור את הקייטרינג על מנת שהאירוע הבא שלכם אכן יהיה אירוע בוטיק חסר מעצורים.
 
ראשית כל, בחרו בקייטרינג שיש לו תעודות ואישורים
מי שמתעניין בקייטרינג כשר למשל ודאי יהיה מעוניין לדעת שישנה תעודת כשרות לקייטרינג. כמובן שחשוב מאד לכל אדם, בין אם הוא אוכל כשר ובין אם לא, לבדוק האם לחברה יש בכלל אישור מכירת מזון ממשרד הבריאות. חשוב לוודר שהחברה מחדשת כל שנה את האישורים ודואגת לתקפותם על מנת שהיא תוכל להמשיך לעבוד באופן חוקי ולספק באחריות את פריטי המזון המתבקשים על ידי הלקוח.
 
 
שנית, ודאו כי לשירות הקייטרינג שלכם ישנם מאכלי החלב אותם תכננתם לשלב באירוע
אם לא תמצאו אותם בתפריט מסוים, בקשו לראות תפריט אחר, ואם מצאתם את מ שחיפשתם, בדקו אפשרויות לשלב בין התפריטים בשביל ליצור אירוע מעניין ורווי בפריטי מזון. חשוב לתכנן גם אלו סוגי מנו יהיו באירוע. ישנן אפשרויות של ארוחות חלקיות המבוססות רק על מנה חלבית עיקרית או רק על סלט/קינוח וישנן ארוחות מלאות המשמשות בדרך כלל לאירועים ממושכים וארוכים כמו חתונות ואירועי מצווה לבני ה- 12-13. 
 
שלישית, ודאו כי צורת ההגשה בקייטרינג מקובלת עליכם
ניתן להגיש באמצעות דוכנים בהם מחלקים את המזון, או בהגשה עצמית או באמצעות מלצרים. ניתן להגיש מנות לשולחן, או להגיש אותן באמצעות הדוכנים על ידי המלצרים. הסיבה שישנם מלצרים בדוכנים היא כי חלק מהמנות הן מנות יקריות ונדירות שחומרי הגלם שלהן נרכשו במשורה על ידי צוות הקייטרינג, ולכן נדרשת חלוקה מצומצמת שלהן. במנות שאין בהן מחסור ניתן לקיים הגשה עצמית מלאה ללא עובדי דוכן. עוד עניין הוא שחלק מהמנות דורשות חיתוך בסכין ואמצעים חדים, ואז כמובן שהכדור נמצא במגרש של עובדי הקייטרינג ולא שלכם מטעמי בטיחות. בואו ליהנות מקייטרינג חלבי איכותי.
 
יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף על קייטרינג חלבי כשר!

אודות המחבר

השארת תגובה